Rozwiązania głosowe

Telefonia VOIP

Realizacja usługi bazuje na wirtualnej centrali, gdzie medium transportowym jest sieć Internet. Użytkownik może korzystać z usługi za pomocą kilku rodzajów terminali końcowych:
  • Telefonu IP
  • Tradycyjnego telefonu stacjonarnego podłączonego do tzw. bramki VoIP
  • „Softphone’u”, czyli aplikacji instalowanej na komputerze, smartfonie lub tablecie.
W pierwszym i drugim przypadku sposób korzystania z usługi praktycznie nie różni się od użytkowania typowej telefonii stacjonarnej z tą różnicą, iż telefonia VOIP pozwala na szerszy zakres usług dodanych, poza samym wykonywaniem połączeń telefonicznych.
Internet premium
Funkcjonalności
  • HD Voice (High Definition Voice) – technologia HD Voice, znana również, jako dźwięk szerokopasmowy to standardy transmisji dźwięku wykorzystywane w telefonii IP, które pozwalają wysyłać dwukrotnie szerszy zakres dźwięku za pośrednictwem połączeń VolP, w porównaniu z tradycyjnymi telefonami. Dzięki temu komfort rozmowy przez telefon jest porównywalny z rozmową na żywo — można mieć wrażenie, że rozmówca jest na wyciągnięcie ręki.
  • Numeracja – w ramach usługi, Klient otrzymuje numerację telefoniczną z odpowiedniej strefy numeracyjnej. Klient może również wykorzystywać wcześniej posiadane numery telefoniczne, które zostaną przeniesione.

Wirtualna centrala VPBX

Wirtualna Centrala jest rozwiązaniem umożliwiającym skorzystanie z funkcjonalności oferowanych przez fizyczne centrale telefoniczne, z tą różnicą, że wszystkie funkcjonalności dla tego typu fizycznych rozwiązań (centralek telefonicznych PABX zainstalowanych w danej lokalizacji klienta) są realizowane po stronie operatora usługi, za pośrednictwem technologii VoIP i sieci Internet.
Wirtualna Centrala może w całości zastąpić istniejącą centralę telefoniczną dowolnej wielkości, a zarządzanie przez Internet zapewnia minimalny koszt wdrożenia oraz optymalny poziom kosztów miesięcznych.
Wirtualna centrala zapewnia dostęp do rekordów billingowych oraz umożliwia zarządzanie terminalami SIP i urządzeniami telekomunikacyjnymi w biurze klienta, który ma dostęp do konfiguracji wszystkich usług i może definiować innych użytkowników, numery wewnętrzne oraz linie miejskie, urządzenia, terminale, operatorów, itp.
Funkcjonalności
  • IVR (Interactive Voice Response) z funkcją czasowych komunikatów – interaktywna obsługa klienta.
  • Powitanie na linii (DISA) – usługa zapowiedzi głosowej.
  • Nagrywanie rozmów połączeń przychodzących i wychodzących.
  • Połączenia trójstronne.
  • Połączenia konferencyjne.
  • Przekierowanie połączeń z dodatkową funkcją czasową.
  • Grupy z funkcjami Call Center, Hunting i Pickup – sprawne kierowanie połączeń do odpowiedniej grupy pracowników.
  • Zarządzanie centralą poprzez panel administracyjny.
  • Wirtualny faks – w postaci plików PDF:
  • Fax2Mail / Mail2Fax,
  • Fax2Web / Web2Fax.
  • Mapa Centrali – schemat graficzny prezentujący strukturę.
  • Music on Hold.
  • Połączenia oczekujące (CW).
  • Połączenia zawieszone (CH).
  • Natychmiastowe przeniesienie wywołania (CFU).
  • Przeniesienie wywołania w przypadku zajętości (CFB).
  • Przeniesienie wywołania przy braku odpowiedzi (CFNR).
  • Przeniesienie zajętości na inny numer (CT).
  • Usługa nie przeszkadzać (DnD).
  • Prezentacja numeru osoby dzwoniącej (CLIP).
Korzyści z posiadania wirtualnej centrali
  • Oszczędność – wirtualna centrala jest usługą w chmurze (SaaS – Software as a Service), a nie kosztownym urządzeniem. Dzięki modelowi SaaS, Klient nie musi posiadać własnej centrali, która wiąże się z wysokimi kosztami zakupu, leasingowania, utrzymania i serwisu.
  • Proste użytkowanie – Klient nie musi korzystać z usług osób trzecich, które obsługują fizyczne centrale, ponieważ dzięki prostej obsłudze panelu klienta bez problemu może zarządzać nią własnymi zasobami.
  • Wygoda – Klient nie zajmuje się technicznymi aspektami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem centrali. Wszystkie sprawy techniczne pozostają po stronie operatora..
  • Nowoczesne urządzenie – możemy dostarczyć na życzenie Klienta w pełni skonfigurowane, wysokiej klasy nowoczesne telefony IP. Alternatywnie Klient może korzystać z własnych urządzeń.
Poznaj także inne usługi dla firm
Masz pytania lub chcesz zamówić?
Wypełnij formularz, skontaktuje się z Tobą